CASE STUDY: Grupa Ciech

Branding produktów sodowych

Rozumiemy uwarunkowania naszych klientów. Tworzymy unikalne rozwiązania dedykowane ich potrzebom. W ten sposób przeprowadziliśmy proces opracowania systemu identyfikacji wizualnej produktów sodowych Grupy Ciech, lidera branży chemicznej, jedynego w Polsce i drugiego w Europie producenta sody.

Stworzyliśmy znaki towarowe grup produktowych Soda Ash i Sobic. Zaproponowaliśmy wyraziste linie graficzne. Odpowiadamy za implementację logotypów na wielu polach eksploatacji.

Zakres realizacji: naming, opracowanie systemu identyfikacji wizualnej, zasady oznakowania wszystkich obszarów występowania marki, produkcja i nadzór.

Tomami | Soda Ash branding | flota
Tomami | Soda Ash branding | layouty prezentacji
Tomami | Soda Ash branding | materiały biurowe
Tomami | Soda Ash branding | oznakowanie wewnętrzne
Tomami | Soda Ash branding | tablice informacyjne
Tomami | Soda Ash branding | materiały reklamowe
Tomami | Soda Ash branding | oznakowanie w obszarze Internetu

ZRÓŻNICOWANIE + SPÓJNOŚĆ

Identyfikacja wizualna marek produktowych zapewnia ich integralność oraz harmonijne współwystępowanie z marką korporacyjną Grupy Ciech. Gwarantuje spójność, a zarazem pozwala na różnicowanie produktów w ramach grupy. Umożliwia łatwą identyfikację również przez odbiorców zagranicznych. Opiera się na nowoczesnych, otwartych rozwiązaniach, które można rozwijać w przyszłości, a które już dziś skutecznie budują wartość marki Ciech.

WRÓĆ DO DZIAŁU

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.