HOME | TOMAMI | PORTFOLIO | CASE STUDY | KONTAKT
CASE STUDY: Grupa Ciech
Branding produktów sodowych
Rozumiemy uwarunkowania naszych klientów. Tworzymy unikalne rozwiązania dedykowane ich potrzebom. W ten sposób przeprowadziliśmy proces opracowania systemu identyfikacji wizualnej produktów sodowych Grupy Ciech, lidera branży chemicznej, jedynego w Polsce i drugiego w Europie producenta sody.
Stworzyliśmy znaki towarowe grup produktowych Soda Ash i Sobic. Zaproponowaliśmy wyraziste linie graficzne. Odpowiadamy za implementację logotypów na wielu polach eksploatacji.
Zakres realizacji: naming, opracowanie systemu identyfikacji wizualnej, zasady oznakowania wszystkich obszarów występowania marki, produkcja i nadzór.
ZRÓŻNICOWANIE + SPÓJNOŚĆ
Identyfikacja wizualna marek produktowych zapewnia ich integralność oraz harmonijne współwystępowanie z marką korporacyjną Grupy Ciech. Gwarantuje spójność, a zarazem pozwala na różnicowanie produktów w ramach grupy. Umożliwia łatwą identyfikację również przez odbiorców zagranicznych. Opiera się na nowoczesnych, otwartych rozwiązaniach, które można rozwijać w przyszłości, a które już dziś skutecznie budują wartość marki Ciech.