Reguła niepowtarzalności

Jesteśmy na rynku od dziewiętnastu lat. Zbudowaliśmy zespół profesjonalistów, dzięki których kompetencjom jesteśmy gotowi do podejmowania złożonych wyzwań w różnych obszarach. Do każdego zadania podchodzimy indywidualnie, tworząc strategie, dobierając odpowiednie media i środki wyrazu. Szukamy rozwiązań niepowtarzalnych.

Jak pracujemy?


Widziałem ludzi z Tomami przy pracy. Nie ułatwiają sobie życia. Rozpatrują każdą możliwą perspektywę myślenia o projekcie i zastanawiają się nad każdym jego detalem. A kiedy mają już rezultat – dobry rezultat – odkładają go na bok i mówią: „Teraz zróbmy coś lepszego”. To dziwne, bo ich język komunikacji jest elegancki i lekki, tak jakby był tworzony bez żadnego trudu.
Krzysztof Środa | pisarz, tłumacz, historyk filozofii
 

Grupę Tomami tworzy zespół, któremu śmiało można powierzyć stworzenie od podstaw pełnego wizerunku marki i budowanie jej pozycji w świadomości odbiorców. Pracują z pełnym zaangażowaniem, dzięki temu osiągają najlepsze efekty.
Paweł Jarczewski | menadżer, prezes zarządu Grupy Azoty w latach 2013-2016


Od początku swojej działalności Grupa Tomami postawiła na wysoki profesjonalizm wszystkich prac, które przygotowuje. To bardzo ważne i trudne wyzwanie w funkcjonowaniu na rynku w dużym stopniu opanowanym przez amatorów, często byle jakim. Sukces Grupy Tomami to przykład zespolenia talentu z organizacją; te cechy warte są mocnego podkreślenia. A co najważniejsze: ich projekty nie zaśmiecają przestrzeni wizualnej. Wysokiego lotu estetyka, głębokie, analityczne podejście do każdego problemu – od szeroko rozumianej kultury do projektów reklamowych – są ich najlepszą wizytówką. Grupę Tomami tworzy jeden z najlepszych zespołów projektantów na południu Polski. Warto im powierzać zlecenia mając gwarancję najlepszej jakości.
prof. Piotr Kunce | grafik, projektant, kierujący Katedrą Grafiki Projektowej 
na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.
 

W Oxford University Press cenimy kreatywność i profesjonalizm Grupy Tomami. Każdy realizowany projekt wynika bezpośrednio z analizy potrzeb i oczekiwań naszych klientów, co pozwala nam budować trwałe relacje z odbiorcami. Cieszymy się z faktu, że znaleźliśmy partnera, który nie tyle wykonuje powierzone zadania, ile kreuje rozwiązania dedykowane naszym odbiorcom, oferuje kompleksowe usługi od projektu po realizację i dystrybucję materiałów. Nasza współpraca z Grupą Tomami trwa nieprzerwanie od 11 lat.
Ewa Czarnojan | General Manager, Oxford University Press Polska

Ogród marek


Potrafimy zrozumieć specyfikę branży, misji oraz skali działania naszych klientów. Przystępujemy do pracy wtedy, gdy mamy pewność, że znamy ich potrzeby, ich produkty, ich markę. Ale mamy też ambicję, żeby tę markę współtworzyć, nadawać jej nowe wymiary, opiekować się nią. Wiemy, że wymaga to rozwagi i cierpliwości, jak praca w ogrodzie. Dlatego nastawiamy się na projekty długoterminowe – bo biznes to proces, który nigdy się nie kończy. Również klienci chętnie z nami zostają na dłużej, ponieważ wiedzą, że z każdym rokiem rozumiemy się coraz lepiej, i widzą efekty naszej wspólnej pracy.



Sztuka opowiadania


Sukces firmy zależy od tego, czy jej produkt lub usługa zdoła wnieść nową jakość do ludzkiego życia. Dlatego każdy projekt zaczynamy od rozmowy o tym, co firma chce zaoferować światu i do kogo się zwraca. A potem zastanawiamy się wspólnie nad tym, jak o tym opowiedzieć i jak z tą opowieścią dotrzeć do odpowiednich ludzi. Rozmawiając z klientem, mamy przede wszystkim świadomość, że rozmawiamy z jego partnerami. Musimy więc zrozumieć obie strony – tylko wtedy można stworzyć opowieść naprawdę interesującą. Dopiero taka opowieść przynosi pożądany efekt.


więcej o doradztwie, strategiach i budowaniu marek w dziale 

To jest nasze miejsce

Przestrzeń otwarta na sztukę i przyrodę. Na światło. W niej pracujemy, z widokiem na zielone łąki i odległy horyzont. W niej odnajdujemy równowagę. Tutaj, żeby wyobrazić sobie harmonię doskonałą, nie trzeba zamykać oczu. Ale miejsce to uczy nas również śmiałości myślenia – tu łatwiej przekraczać granice i konwencje.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.