Reguła niepowtarzalności

Jesteśmy na rynku od 2000 roku. Zbudowaliśmy zespół profesjonalistów, dzięki których kompetencjom jesteśmy gotowi do podejmowania złożonych wyzwań w różnych obszarach. Do każdego zadania podchodzimy indywidualnie, tworząc strategie, dobierając odpowiednie media i środki wyrazu. Szukamy rozwiązań niepowtarzalnych.

Jak pracujemy?


Widziałem ludzi z Tomami przy pracy. Nie ułatwiają sobie życia. Rozpatrują każdą możliwą perspektywę myślenia o projekcie i zastanawiają się nad każdym jego detalem. A kiedy mają już rezultat – dobry rezultat – odkładają go na bok i mówią: „Teraz zróbmy coś lepszego”. To dziwne, bo ich język komunikacji jest elegancki i lekki, tak jakby był tworzony bez żadnego trudu.
Krzysztof Środa | pisarz, tłumacz, historyk filozofii
 

Tomami tworzy zespół, któremu śmiało można powierzyć stworzenie od podstaw pełnego wizerunku marki i budowanie jej pozycji w świadomości odbiorców. Pracują z pełnym zaangażowaniem, dzięki temu osiągają najlepsze efekty.
Paweł Jarczewski | menadżer, prezes zarządu Grupy Azoty 


Od początku swojej działalności Tomami postawiło na profesjonalizm we wszystkim, co robi. To bardzo ważne na rynku w dużym stopniu opanowanym przez amatorów, często byle jakim. Sukces Tomami, co warto podkreślić, to przykład zespolenia talentu z organizacją. Ich projekty nie zaśmiecają przestrzeni wizualnej. Wysokiego lotu estetyka, głębokie, analityczne podejście do każdego problemu – od szeroko rozumianej kultury do projektów reklamowych – są ich najlepszą wizytówką. Tomami to jeden z najlepszych zespołów projektantów na południu Polski.
prof. Piotr Kunce | grafik, projektant, kierujący Katedrą Grafiki Projektowej 
na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.
 

W Oxford University Press cenimy kreatywność i profesjonalizm Tomami. Każdy realizowany projekt wynika bezpośrednio z analizy potrzeb i oczekiwań naszych klientów, co pozwala nam budować trwałe relacje z odbiorcami. Cieszymy się z faktu, że znaleźliśmy partnera, który nie tyle wykonuje powierzone zadania, ile kreuje rozwiązania dedykowane naszym odbiorcom, oferuje kompleksowe usługi od projektu po realizację i dystrybucję materiałów.
Ewa Czarnojan | General Manager, Oxford University Press Polska


Rebranding spółek, serwisy internetowe, filmy i multimedia – z Tomami wprowadziliśmy ważne zmiany w naszej firmie, a potem w MJM Holdings. Działają tak jak my – do każdego projektu podchodzą indywidualnie. Profesjonalnie i kompleksowo wykonują swoje zadania. Z dbałością o szczegóły. KREATYWNIE! Uważnie słuchają i są cierpliwi. Warto!

Iwona Pokrowska | Wiceprezes Zarządu MJM Holdings


Zaangażowanie i w efekcie świetne projekty. Kreatywne podejście do zadań. Wsparcie i doradztwo na wysokim poziomie. Zawsze merytoryczna dyskusja. Z naszej strony – pełne zaufanie.

Katarzyna Czerewko | Dyrektor Marketingu, Fabryka Kart Trefl Kraków


Bardzo profesjonalna firma, wykazująca się zindywidualizowanym podejściem do klienta. Słuchają, analizują i proponują kreatywne rozwiązania. Stawiają na jakość. Potrafią tworzyć spójną identyfikację marki. Znakomity, bezpośredni kontakt. Wszystko zawsze w terminie. Do każdego zlecenia – drobnych i dużych projektów – podchodzą tak samo starannie. Bardzo dobra, wieloletnia współpraca.

Katarzyna Ciochoń | Dyrektor Marketingu, Express Publishing Egis

Ogród marek


Potrafimy zrozumieć specyfikę branży, misji oraz skali działania naszych klientów. Przystępujemy do pracy wtedy, gdy mamy pewność, że znamy ich potrzeby, ich produkty, ich markę. Ale mamy też ambicję, żeby tę markę współtworzyć, nadawać jej nowe wymiary, opiekować się nią. Wiemy, że wymaga to rozwagi i cierpliwości, jak praca w ogrodzie. Dlatego nastawiamy się na projekty długoterminowe – bo biznes to proces, który nigdy się nie kończy. Również klienci chętnie z nami zostają na dłużej, ponieważ wiedzą, że z każdym rokiem rozumiemy się coraz lepiej, i widzą efekty naszej wspólnej pracy.



Sztuka opowiadania


Sukces firmy zależy od tego, czy jej produkt lub usługa zdoła wnieść nową jakość do ludzkiego życia. Dlatego każdy projekt zaczynamy od rozmowy o tym, co firma chce zaoferować światu i do kogo się zwraca. A potem zastanawiamy się wspólnie nad tym, jak o tym opowiedzieć i jak z tą opowieścią dotrzeć do odpowiednich ludzi. Rozmawiając z klientem, mamy przede wszystkim świadomość, że rozmawiamy z jego partnerami. Musimy więc zrozumieć obie strony – tylko wtedy można stworzyć opowieść naprawdę interesującą. Dopiero taka opowieść przynosi pożądany efekt.


więcej o doradztwie, strategiach i budowaniu marek w dziale 

To jest nasze miejsce

Przestrzeń otwarta na sztukę i przyrodę. Na światło. W niej pracujemy, z widokiem na zielone łąki i odległy horyzont. W niej odnajdujemy równowagę. Tutaj, żeby wyobrazić sobie harmonię doskonałą, nie trzeba zamykać oczu. Ale miejsce to uczy nas również śmiałości myślenia – tu łatwiej przekraczać granice i konwencje.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.